Profesjonalne

Back Office - Call Center

Zadzwoń +48 58 351 17 03
Dla Twojej Firmy

Back Office

Usługa back office to specjalna oferta skierowana do firm, która polega na przeniesieniu do call center pewnych prac administracyjnych lub wsparcia technicznego. W ramach usługi oferujemy swoim klientom wsparcie w zakresie:

  • obsługi klienta: przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń, udzielanie informacji o produktach lub usługach, rozwiązywanie problemów i potrzeb klientów,
  • obsługi zamówień: przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, wysyłka towaru lub dokumentów,
  • obsługi faktur: przyjmowanie i rejestrowanie faktur, rozliczanie płatności,
  • obsługi reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
  • wsparcia technicznego: udzielanie informacji technicznych lub pomocy technicznej klientom.

Korzyści Z Przeniesienia Back Office

  • oszczędność kosztów: przeniesienie prac administracyjnych lub wsparcia technicznego do call center pozwala na obniżenie kosztów zatrudnienia własnego personelu,
  • skuteczniejsza obsługa klienta: pracownicy call center specjalizujący się w obsłudze back office są odpowiednio wyszkoleni i dysponują niezbędnymi narzędziami do sprawnej i szybkiej obsługi klientów,
  • elastyczność: usługa back office w call center umożliwia firmom dostosowanie zakresu i czasu pracy do własnych potrzeb,
  • poprawa jakości obsługi: przeniesienie prac administracyjnych lub wsparcia technicznego do call center znacząco poprawia jakość obsługi klientów

Outsourcing Back Office

Outsourcing, czyli powierzenie części lub całości zadań administracyjnych firmie zewnętrznej, takiej jak call center, cieszy się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców różnej wielkości i branży. Ten rodzaj usługi pozwala na skoncentrowanie się na rozwoju firmy i odciążenie pracowników, którzy mogą zająć się innymi, ważniejszymi zadaniami. W ofercie naszej firmy, dostępna jest także usługa back office, która polega na obsłudze telefonicznej klientów firmy. Jest to skuteczne narzędzie do optymalizacji procesów zarządzania firmą i daje właścicielom biznesu szereg możliwości oraz może pomóc uporządkować sprawy administracyjne, zyskać kontrolę nad dokumentacją i korespondencją.